fredag 27. november 2009

Stjerner og snøballer ..




kan fort gjøre en mørk senhøstes kveld litt trivligere! Minsten og jeg har pyntet og gjort det fint her siden det er årets første adventshelg!Vi har hengt opp to "snøballer", en papirstjerne med lys, og dratt girlander oppover trappen, den skal behørlig pyntes med kalendergaver mandagskveld:)
Gleder meg til det, og sidne eldstejenta har datoformening, vet også minstemann godt at når de våkner om 4 dager, er oppgangen bugnende av gaver! Jeg er nok like spent som dem ;)


Dessuten er dørkransen min ferdig, den går i lilla,sølv og "gammelsvarte" perler i år, merker jeg går lengre og lengr bort fra rød jul for hvert år om går...
Og vi har selvfølgelig sniklaget pepperkaker da..Ungene var med opp på mors "juleloft" og fant massevis av pepperkakeformer. De måtte vaskes før bruk, og det var også stor stas for de små å gjøre alene!

3 kommentarer:

  1. Så koselig dere har det! Og tusen takk for hyggelig kommentar på bloggen min. :) Håper dere har noen hyggelig førjulsdager i vente. *klem*

    SvarSlett
  2. Tusen takk begge to!! ha en super førjulstid!

    SvarSlett