søndag 7. november 2010

Kamera hadde gjort seg..Eller??

Mitt enkle canon kamera gikk føyken i august, så nå er det bare å vente på julegaven jeg håper mannen syns jeg fortjener..Fått tips om at canon 1000 D kan være tingen for salik en amatør som meg, men mannen syns det var i overkant dyrt.Syns han sa at det kostet oppi 8000??Har ikke sjekket ut nettsider og priser selv, så jeg aner virkelig ikke..

Nå begynner huset mitt å bli rent og pent til desember kommer.Men siden snupperella har sin 9-årsdag den 26.nov, må jeg avvente med å pynte så smått til jul før den er ferdig feiret..

Ellers: Byttet fra en av Norges størte møbelbutikker til en annen og stortrives der.
Skal vise dere mine nyeste innkjøp og mine deilige svibler så fort jeg får hånden i ett kameraaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!

1 kommentar:

  1. Nå skal ikke jeg ødelegge for mannen din, men 1000d får du svært "rimelig" her:

    http://www.fotovideo.no/WebPages/Produkt/ProduktInfo.aspx?plid=105897&WebSiteMapNodeID=1000001

    Kos dere med førjulen...

    SvarSlett